Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Exploding Box 2

Και εκεί που την έχεις δει artist και όλοι χαίρονται με τις δημιουργίες σου ,σε πιάνει μια μανία να θες να τις αναδείξεις! Και αφού δεν υπήρχε blog πριν μια βδομάδα ,έπρεπε να σκεφτώ κάτι άλλο ....Τέλεια,η καλή μου μαμά θα πήγαινε σε παιδικό party!!! Έτσι και εγώ θα κάνω ένα gift στα πιτσιρίκια να χαρούν ,να χαρεί και η μαμά τους,να δείξει τις καλλιτεχνικές μου δημιουργίες σε άλλες μαμάδες και να ανέβει το ηθικό μου ...
Ετσι έφτιαξα και γω το δεύτερο exploding box ! :) Μακράν πιο βελτιωμένο , μιας που πρόσθεσα στη συλλογή μου ένα punch για γωνίες και φυσικά την εμπειρία της πρώτης φοράς!
Voilà...



Και επειδή εγώ γενικά αφορμή ψάχνω για να βρώ κάτι να ασχοληθώ ....είπα να τους φτιάξω και απο μία κάρτα :)

for the boy....
                                                
for the girl...


Cool ...aren't they?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου