Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Diaper Cake - Τούρτα!!

Τα γεννητούρια δίνουν και παίρνουν τελευταία! Φαίνεται είναι της μόδας....όπως και το παρακάτω δημιούργημα! Έχουν κάνει σάλο τα δωράκια απο πάνες και μετά το τρίκυκλο που έκανα πριν λίγο καιρό,σειρά έχει μια τόυρτα που είχα να φτιάξω για την αγαπημένη μου Πόπη!!( Ευχαριστώ πολύ Πόπη μου ,που με εμπιστεύτηκες να δημιουργήσω για σένα!)
Είναι πολύ εντυπωσιακό,πρωτότυπο αλλά πάνω απ'όλα χρήσιμο αυτό το δώρο μιας που περιέχει όλα τα απαραίτητα για το νεογέννητο αξεσουάρ!

Το συγκεκριμένο περιέχει:
-61 πάνες (babylino & pampers)
-1 μπιμπερό
-1 πιπίλα
-1 ψαλιδάκι
-1 κουτάκι για την πιπίλα
-1 κλιπ ασφαλείας για την πιπίλα
-1 ζευγάρι παπουτσάκια
-1 ζευγάρι καλτσάκια
-1 ζευγάρι γαντάκια
-1 πετσετάκι
-3 υφασμάτινες πάνες-σεντονάκια
-6 παραμάνες ασφαλείας
-1 κουδουνίστρα για τα δοντάκια

Το έφτιαξα με πολλή πολλή αγάπη ...!Να ζήσει το Βébé!




16 σχόλια:

  1. Σούπερ! Πολύ όμορφο! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν γέννησα το Ναταλάκι μου δεν υπήρχαν τα d.c.Στο επόμενο ζουζούνι θέλω ένα τέτοιο ίδιο να μου κάνεις!!!!!Είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειο είναι κοριτσάκι ! μπράβο σου!...είμαι σίγουρη οτι η μαμά του θα ενθουσιάστηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο είναι!Και έχεις βάλει και πολύ όμορφα πράγματα!Η μαμά της μικρής σίγουρα θα το λατρέψει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφη ''τουρτιτσα''!ΠΟλύ ωραιο και πρακτικο δωρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλύκα!!!! Πώς μου είχε ξεφύγει το blog σου;;;;;;;; Δεν ντρέπομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kalispera sas poli kalo to blog sas, mpravo sas)) sas proskalo sto blog mou.
    http://lefta4you.blogspot.com/
    http://superklimatismos.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μου γλυκό, πολύ όμορφη η τούρτα σου!!!!!
    σου εύχομαι οταν γίνεις δασκάλα να εξακολουθήσεις να εισαι τόσο γλυκεια και η αγάπη των μαθητών σου τότε θα ειναι δεδομένη...και αν τα παιδια σε αγαπούν, τότε κατ' επέκταση και οι γονείς ... σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο ..καλώς σε βρήκα ..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή