Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Χειροποίητο Τετράδιο

Καλησπέρες....
Και μιας που σας ανέφερα πρόσφατα για το workshop που είχα παρακολουθήσει στης Ζeffys ,ήρθε ο καιρός να σας δείξω και το περιβόητο δημιούργημά μου!!! 5 μήνες μετά .....χαχαχαχα!!! Όμως ποτέ δεν είναι αργά,έτσι? Το βιβλίο είναι ραφτό,έχει σκληρά εξώφυλλα και ύφασμα στη ράχη :) !!! Hταν η πρώτη βιβλιοδετική μου απόπειρα....και ομολογώ οτι χάθηκα στο μέτρημα!! Πολύ μετρημα βρε παιδιά αυτη η τεχνική! Ομως το αποτέλεσμα σε ανταμοίβει :)




Ηταν ένα όμορφο δημιουργικό απόγευμα με καλή παρέα και πολύύύύ γέλιο!!!!

Cya!

3 σχόλια:

  1. καλιο αργα παρα ποτε!!εγινε πολυ ομορφο...καλα εκανες και μας το εδειξες...ετοιμαζομαι να δοκιμασω και εγω...αλλα μου φαινεται λιγακι ..ζορικο!!φιλια και καλο ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολύ ωραίο . Μπράβο σου . Υπέροχο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πόσο μου αρέσουν αυτά τα βιβλιαράκια δεν λέγεται!!Πανέμορφο είναι!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή