Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Πρόκληση Ιουλίου - Men like you (belated post)

Οφείλω μια ανάρτηση, και αυτή είναι η ανάρτηση του Ιουλίου! Σας ζητώ συγγνώμη εκ των υστέρων για την απουσία μου, μα ήταν για καλό  σκοπό! Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζετε,σπουδάζω, και προσπαθώ να πάρω το περιβόητο πτυχίο μου ...τον μήνα Ιούλιο λοιπόν που είχαμε την καλλιτεχνική-διαδικτυακή μας συνάντηση εγώ ήμουν χωμένη στα βιβλία μου και δε σήκωνα κεφάλι από το Βολταίρο και το Ρουσσώ ....θέλω να πιστεύω πως θα μου βγεί σε καλό η τόση κούραση μες το κατακαλόκαιρο ! (Αναμένουμε αποτελέσματα ακόμα! ) Αυτή η ανάρτηση λοιπόν δεν είναι για να σας προσκαλέσει ,μιας που χρονικά έχει λήξει η πρόκληση μας!!
Ήθελα απλά να σας δείξω τι έφτιαξα εγώ για το θέμα μας ,που ήταν το Μen like You....
Mε το που το είδα  δε θα μπορούσα παρά να σκεφτώ το αγαπημένο τραγούδι των τιτανομέγιστων archive! 



απολαύστε υπεύθυνα ....


1 σχόλιο: