Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Challenge #15

Ι Love scrapbooking! To πήρα απόφαση ,μπορεί να μην έχω τα απαραίτητα υλικά ,μπορεί να μην είμαι έμπειρη, but dude....I`ve got talent & Passion for everything I do! :) So....challenge # 15 σου 'ρχομαι ,και εύχομαι να 'σαι η τυχερή μου !

χαρτόνι 30 x 30 
distress ink
λίμες
χαρτί με μοτίβο
πιστολάκι
ξύλινο κάστρο
sticky letters 3d

τα προμηθεύτηκα  όλα αυτά.....έλα που δεν βρήκα glimmer mist....
-and now what?....-
simple....(thank you zeffy for the info )

and acrylic paint! ta-da ...my mist is ready!

Εκανα τα μαγικά μου,έσκισα και ένα βιβλίο φιλοσοφίας απτη σχολή (το ΄χουμε περάσει το μάθημα) βρήκα και το "μοντέλο " μου,που με λιγώνει γιατί είναι σκέτη γλύκα στη photo ... και voilà....




Super huh?

3 σχόλια:

  1. χαχαχαχ ότι περίσεψε από τη βότκα το ήπιες?????
    πολύ όμορφο το αποτέλεσμα και το μοντέλο σκέτη γλύκα!!!!!
    φιλιά και καλή αρχή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το μοντελάκι φυσικά και είναι φοβερό Μαρία μου!!!!
    καταπληκτική η δουλειά σου και ελπίζω να κερδίσουμε (μιλάω ως μοντέλο τώρα!!!) χαχαχα!!!

    πολλά φιλιά!!!!

    με αγάπη το μοντελάκι σου

    Καλομοίρα Κωνσταντινοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρια μου καταπληκτηκη δουλεια απιθανη ! μπραβο σου καλη επυτιχια στο διαγωνισμο ! ειναι τρομερα τελειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή