Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

The Begining

Όταν νιώθω μοναξιά ή περνάω ψυχολογικά ζόρια  δύο είναι τα τινά.......
1) Κατάθληψη
2)Δημιουργικότητα
Και επειδή με την πρώτη φλερτάραμε αρκετά ...είπα να δημιουργήσω!!
(Καλά υπερβολές ...δημιουργώ και χαρούμενη!!!)
Όλα ξεκίνησαν απο τα καθιερωμένα και λατρεμένα μου λουλουδάκια,το απόλυτο trademark,κατασκευασμένα απο το χαρτί που βρίσκεται στο πακέτο των αγαπημένων μου davidoff white slim :) Προσπάθησα να βρω κατι άλλο για να πάψω να 'μαι κοινότυπη αλλά ανακάλυψα κάτι εντελώς άκυρο και διαφορετικό που δεν μπορείς να κάνεις επιτόπου ,ούτε σου χρειάζονται τα davidoff....:p
Aς μη φλυαρώ...                              
                                                                  Άρχισα κάπως  έτσι...
                                               

και συνεχίστηκε κάπως έτσι...


Η καλή μου μαμά το κρέμασε στο τζάκι  και το καμαρώνει....

SO simple.....λίγο ειδικό χαρτόνι ,κόλλα,ψαλίδι ,talent and go!

Και ναι,είμαι "μούρη" ,έχω blog και μόλις τελείωσε η πρώτη μου ανάρτηση...woohooo!

1 σχόλιο: