Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Λαμπάδες

Ποιός θα το περίμενε....εγώ να κατασκευάζω λαμπάδες!!!!
Ουδεμία σχέση έχω με τα εθιμοτυπικά ,τα θρησκευτικά και τα λοιπά δρώμενα κι όμως εξέλαβα τις λαμπάδες ως μια μορφή δημιουργίας και έκφρασης.Βρήκα το αθώο της υπόθεσης ....το παιδικό....το χαριτωμένο,το δημιουργικό....
Πάσχα έρχεται....γιατί οχι λεω?...
Περνάω και περίοδο κρίσης στο πορτοφόλι μου....(Περίοδος κρίσης = όταν τα έσοδα λιγοστεύουν.) Χμμμμ θαρρώ πως ο μη δόκιμος όρος "αφραγκίες"με χαρακτηρίζει καλύτερα μιας που πλέον δεν έχω καν έσοδα για να μου λιγοστέψουν κι όλας..:)
Aς θαυμάσουμε τις δημιουργίες μου ....

















5 σχόλια:

  1. Πασχαλινός οίστρος!!Καλή συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφες οι λαμπαδίτσες σου!!!!!!!! μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά οι λαμπάδες σου , όμορφες ιδιαίτερες και διαφορετικές η μια από την άλλη.

    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου και σου εύχομαι από εδώ και πέρα να ανασάνεις στον οικονομικό τομέα και να καταφέρεις να πετύχεις τους στόχους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποσο τελειες...καλα Queen εχεις μεγαλο ταλεντο να συεχισεις ετσι ! ειναι ολες τους πανεμορφες και ... να κανς μια ερωτηση...Ποσο εχουν περιπου γιατι εχω μια βαφτιστηρα...και επειδη μου αρεσουν πολυ σκεφτομαι ... να αγορασω μια ... απο εσενα ! αλλα πως μπορω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή