Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Eυχολόγιο Γάμου

Σήμερα θέλω να σας δείξω ένα ευχολόγιο για το οποίο είμαι πραγματικά πολύ περίφανη!Έίναι ένα ραφτό ευχολόγιο για γάμο. Ομολογώ οτι τα ραφτά βιβλία έχουν μια αίγλη που τα βιδωτά δεν την έχουν. 
Και απο δω και στο εξής μάλλον έτσι θα συνεχίσω να τα φτιάχνω.
 Νίκο και Βιβή να έιστε πάντα τόσο λαμπεροί και ευτυχισμένοι όπως τη μέρα του γάμου σας!

Ευχολόγιο και κουτί αποθήκευσης....



Εσωτερικές σελίδες με λιτή διακόσμιση....






 

Κάρτα όμοια με το ευχολόγιο ,για χρήματα...

Κάρτα και στυλό μαζί με το ευχολόγιο....


Νίκος-Βιβή...



8 σχόλια:

  1. Μαρακι υπεροχο και το αλμπουμ και το κουτι!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου σούπερ κλασσάτο το ευχολόγιο! και η κάρτα, και το στυλό και το κουτί! το'χεις κοριτσάκι μου το'χεις! μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο όλο το σετ- βιβλίο, κάρτα, κουτί, στυλό... Μπράβο Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία το όλο σύνολο είναι τέλειο! Και η "λιτη" διακόσμηση είναι σούπερ και όλο το αποτέλεσμα είμαι σίγουρη ότι τους ξετρέλανε όλους! Μπράβο κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι μου μπράβο σου ! Χειροποίητο με ολη τη σημασία της λέξης!! Πανέμορφο σίγουρα ενθουσιάσε το ζευγάρι! (και η δασκάλα σίγουρα θα ειναι περήφανη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο Μαράκι!
    Είμαι σίγουρη οτι θα το χαρούν πολυ πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο και πολύ κομψό Μαράκι!
    Πολύ ωραία δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ τι τέλειο ευχολόγιο είναι αυτό και πόσο προσεγμένο!!!! Μπράβο Μαρία μου είναι απίθανο! (και όπως κατάλαβες είχα χάσει κάποιες αναρτήσεις σου χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή