Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Endless Card

Hello Bloggers!!!Πάει καιρός ε? Έτσι είμαι εγώ χάνομαι τελικά.....αλλά δεν ξεχνώ ποτέ!Ήρθε η στιγμή να κάνω και γω νέα ανάρτηση.Αφορμή ήταν μια κάρτα που έφτιαξα για την φίλη μου την Ελευθερία ,που εκτίμησε τη δουλειά μου και μου ζήτησε να φτιάξω κάτι για εκείνη!Θέλει να την κάνει δώρο σε ένα φίλο που φεύγει ταξίδι.Απο εκεί προέκυψε και το όλο look της κάρτας!Ηθελα να ξεφύγω απο το συνηθισμένο παραλληλόγραμμο ή τετράγωνο μοτίβο και να παίξω λίγο με τα χαρτιά μου.Έτσι ανακάλυψα τις endless cardsκαι να το αποτέλεσμα.................Περιμένω σχόλια!!!Δεν είναι εθιστική???


 
                                           

Με λεπτομέρεια....








7 σχόλια:

  1. Μαρακι θα στο πω και απο δω...υπεροχη!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι φανταστικη και εθιστικη και ζηλευω πολυ που θα την κανω δωρο στο φιλο μας!!!θελω και γω για μενα!!!!χαχαχαχα...κοριτσαρα προβλεπεται και συνεχεια στο υπογραφω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου είναι απλά τέλεια!και όντως πολύ εθιστική!θα το προσπαθήσω και εγώ!ευχαριστούμε για την έμπνευση!φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Na to prospathiseis ,exei tromeri plaka!!k den perna aparathrhth! Egw eyxaristw gia ta oraia sxolia!

      Διαγραφή