Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Maria's mini album (for her summer photos)

Με τη φίλη μου τη Μαρία έχουμε αρκετά κοινά...Είμαστε και οι δύο δημιουργικές και artistic κατ'αρχάς,ταιριάζουν τα μουσικά μας ακούσματα,μας αρέσουν οι ΧΤ (μόνο που εγώ δεν έχω) ,ΚΑΙ γιορτάζουμε την ίδια μέρα! :).Κάτι που δεν έχουμε κοινό όμως είναι οτι το Μαράκι πήγε φέτος διακοπές ,ενω εγώ ΟΧΙ!!!!
Έτσι λοιπόν τη μέρα της γιορτής μας δεν ήταν εδω για να της δώσω τις ευχές μου και το δωράκι της,και την έβγαλα με ένα sms! :) Επειδή όμως δεν ξεχνώ τους καλούς κι εκλεκτούς μου φίλους,της έδωσα τώρα το δωράκι της ...Δε λένε η γιορτή κρατά 40 μέρες? Ε τι 40 ,τι 50 ,τι 100...το ίδιο κανει! :P

Μαρία μου Χρόνια σου πολλά !Να 'σαι πάντα χαμογελαστή και αισιόδοξη ,σου πάει!










Και για το περιτύλιγμα ...λίγο ριζόχαρτο and  a litte bit of  art :)

2 σχόλια: