Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Heart2craft challenge

H Bούλα έχει ένα challenge στο φόρουμ της και είπα να το δοκιμάσω,μιας και μου άρεσε πολύ το θέμα .Το θέμα μας λοιπόν ήταν ένα ταξίδι που έχουμε κάνει και θα θέλαμε να ξανακάνουμε!Μιας που δεν έχω βγει ιδιαίτερα εκτός συνόρων...σκέφτηκα τα ενχώρια ταξίδια μου και η αλήθεια είναι πως θα θελα να ξανακάνω το κάθε ένα απο αυτά .....
Τελικά κατέληξα στη Νάξο!...Ηταν υπέροχα...τα χρώματα,τα τοπία,oι παραλίες...ολα ηταν απίστευτα!Η ζωη στο νησί απίστευτη ,η αγορά εξίσου καλή...το ξενοδοχείο ηταν το ιδανικό...θα θελα να τα ξαναζήσω όλα ξανά και ξανά και ξανά ....θα ήθελα να επανέλθω όμως για ένα λόγο ,θέλω η Νάξος τη δεύτερη φορά που θα την επισκεφτω να μου αφήσει τις πιο ερωτικές αναμνήσεις κάτι που δε μου άφησε η πρώτη  - μιας που δεν πήγα με τον άνθρωπό μου μα με μια φίλη...-και φταίω εγώ γι'αυτό...

Hope you like it!

3 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι μπράβο σου!μου αρέσει πολύ η συμμετρία, τα χρώματα και η ιδέα για το journalling!μου αρέσει πολύ και εύχομαι να ξαναπάς σύντομα με αυτόν που κάνει την καρδιά σου να χτυπά λίγο πιο δυνατά...καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο σου κορίτσι!! πολύ όμορφο έγινε..καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!
    εύχομαι να ξαναπάς σύντομα με αυτόν που θες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο αποτέλεσμα! Έχεις συνδυάσει πολύ ωραία τα χρώματα! Καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή